امیر قلعه نویی: فلسطین و هنگ‌کنگ در گروهی بودند صعود می‌کردند

طرفداری | امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از بازی با امارات شرکت کرد.

امیر قلعه نویی در ابتدای نشست خبری گفت:

خیلی خوشحالم جزو اولین تیم هایی بودیم که صعود کردیم به دور دوم. بازی را که آنالیز کردیم، آمار خوبی در بازی با هنگ کنگ داشتیم. 510 پاس دادیم و مالکیت 70% داشتیم.

قلعه نویی افزود:

دو بازی بوده که تیم ها زیر 100 پاس دادند در این تورنمنت، یکی از بازی ها، بازی ایران و هنگ کنگ بوده که اجازه ندادیم تیم حریف بیشتر از 100 پاس دهد.
گل نزدن یک بحث است، بد بازی کردن بحث دیگری. آمار با شما صحبت می کند.

قلعه نویی ادامه داد:

ما دو ایراد داشتیم در بازی قبلی، یکی اینکه از موقعیت ها استفاده نکردیم و یکی دو موقعیتی که به حریف دادیم، البته موقعیت ها بر اساس کار تاکتیکی حریف نبود، بر اساس اشتباهات فردی ما بوده است. بازی قبلی خوب کار کردیم ولی توقع ما این بود از موقعیت ها بیشتر استفاده کنیم چرا که در بازی های حساس این اندازه موقعیت نخواهیم داشت. از بازیکنان تشکر می کنم و خوشحالم که جزو تیم هایی بودیم که با بازی دوم صعود کردیم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت:

می گویند گروه آسانی است ولی بازی ها نشان می دهد فلسطین و هنگ کنگ در هر گروهی بودند صعود می کردند. گروه ایران جزو گروهخ های سخت بوده است.
بازی فردا بازی حساسی است و فینال گونه است چرا که سرگروه را مشخص می کند. این بازی برای فلسطین امید هایی دارد و ما هم با تمام توان و نیرو به میدان می رویم چرا که وقت استراحت زیادی تا دور حذفی داریم. تیم امارات هم با تغییرات و مربی جدیدی که داشته، آمار نشان می دهد پیشرفت خوبی داشته اند. ما امیدواریم بتوانیم بازی ای انجام دهیم تا هم دل مردم شاد شود و هم بازی با کیفیتی باشد.

به روزرسانی می شود…

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.