چهره 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم پایانی جام ملت‌های آفریقا 2023 مشخص شد

طرفداری | با پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا 2023، چهره 16 تیم راه یافته به مرحله حذفی این تورنمنت مشخص شد.

با حذف تیم‌های سرشناسی همچون تونس، الجزایر و غنا از روز شنبه (7 بهمن – 27 ژانویه) شاهد انجام مسابقات جام ملت‌های آفریقا در مرحله حذفی و یک هشتم نهایی خواهیم بود. دیدار نیجریه و کامرون و همچنین ساحل عاج با سنگال را می‌توان از دیدارهای حساس این مرحله نام ببریم. در ادامه به بررسی تیم‌های راه یافته از گروه‌های شش گانه جام به دور حذفی می‌پردازیم و سپس برنامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا را با هم مرور می‌کنیم.

16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها به شرح زیر است: گروه A: گینه استوایی، نیجریه و ساحل عاج گروه B: کیپ ورد و مصر (غنا نتوانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم صعود کند) گروه C: سنگال، کامرون و گینه گروه D: آنگولا، بورکینافاسو و موریتانی (الجزایر قهرمان سال 2019 هم نتوانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم صعود کند) گروه E: مالی، آفریقای جنوبی و نامبیا (تونس یکی دیگر از تیم‌های سرشناس جام، نتوانست به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم صعود کند) گروه F: مراکش و کنگو برنامه 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم پایانی جام ملت‌های آفریقا 2023

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.