درگیری شدید بین سرمربی اونیون برلین و لروی سانه؛ او باید از من عذرخواهی کند!

طرفداری | در چارچوب یک بازی عقب افتاده از هفته سیزدهم در نیم فصل اول بوندسلیگا، بایرن مونیخ در خانه خود موفق با شد با تک گل رافائل گریرو مقابل اونیون برلین به پیروزی برسد.

با این حال، این بازی هر چند خودش نکته خاصی نداشت اما تحت‌الشعاع درگیری بین نناد بیلیکا و لروی سانه قرار گرفت که باعث اخراج سرمربی اونیون برلین و همچنین دادن یک کارت زرد به بازیکن باواریایی‌ها توسط داور شد.

به گزارش فوسبال نیوز؛ در دقیقه 76 این بازی که توپ به بیرون از زمین رفت، لروی سانه می‌خواست اوت را پرتاب کند و در حالی که می‌خواست توپ را بردارد با نناد بیلیکا درگیر شد. این درگیری ابتدا به صورت لفظی شروع شد و در ادامه به زد‌وخورد میان این دو رسید. سرمربی اونیون برلین نیز دوبار صورت سانه را گرفت. در جریان مصاحبه با اسکای آلمان پس از پایان بازی و پیش از کنفرانس خبری، بیلیکا درباره اینکه باید از چه کسی پس از این اتفاق عذرخواهی کند، گفت:

او مرا در محدوده خودم هل دادم و من هم واکنش نشان دادم. حالا باید از بازیکنان تیمم عذرخواهی کنم اما از سانه نه؛ زیرا او باید از من عذرخواهی کند.

صحنه درگیری لروی سانه و نناد بیلیکا

با این حال در کنفرانس خبری پس از بازی که بیلیکا کمی آرام‌تر شده بود، توضیح بیش‌تری درباره حادثه‌ای که رخ داد، ارائه کرد و گفت:

من در منطقه مربیگری خودم بودم و توپ به سمت من آمد. من می‌خواستم توپ را بگیرم و آن را به سانه بدهم اما او که می‌خواست هرچه سریع‌تر بازی را به جریان بیندازد، مرا هل داد. بعد از آن نیز من طوری واکنش نشان دایم که نباید این‌کار را می‌کردم. من دستم را روی صورت او گذاشتم. من در محدوده خودم تحریک شدم و در همان‌جا واکنشی نشان دادم که نباید می‌دادم. بنابراین با این کارت قرمز هم کنار می‌آیم.

در هر صورت باید دید چه مجازاتی برای نناد بیلیکا تعیین می‌شود اما گفته می‌شود او حدأقل برای چهار تا شش بازی حق همراهی و هدایت تیمش در کنار زمین را نخواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.