خبرهای ضد و نقیض درباره اولین بازی مسی در آمریکا/ بکام خواهان لئوی آماده است!

خبرهای ضد و نقیض درباره اولین بازی مسی در آمریکا/ بکام خواهان لئوی آماده است!

اینتر میامی در روز جمعه ۲۱ جولای به عنوان اولین بازی جام اتحادیه ۲۰۲۳ میزبان کروس آسول خواهد بود. این بازی به دلیل حضور احتمالی لیونل مسی در میامی، انتظارات زیادی را ایجاد کرده است. در حالی که تنها چند روز تا سوت آغاز بازی در استادیوم DRV PNK باقی مانده، دیوید بکام امیدها را برای دیدن لیونل مسی در این بازی کمرنگ کرد.

فوتبالیست سابق انگلیسی در مصاحبه‌ای با ESPN اظهار داشت که تا زمانی که از آمادگی بازیکن خود مطمئن شوند از او محافظت خواهند کرد: «مسابقه سختی است. ما می‌دانیم که آنها یک تیم بزرگ با افراد بسیار خوب هستند. نمی‌دانیم که آیا لئو بازی خواهد کرد یا نه زیرا فکر می‌کنم اول باید آمادگی داشته باشد. ما باید از او محافظت کنیم و مطمئن شویم که او آماده است زیرا به تازگی تعطیلات را پشت سر گذاشته. او یک هفته است که در میامی حضور دارد و تمرینات بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد و عالی به نظر می‌رسد.»

از سوی دیگر، بکام به صراحت عنوان کرد که تصمیم با خود مسی و سرمربی جراردو مارتینو است که تصمیم بگیرند چه زمانی اولین بازی او برگزار شود. «فکر می‌کنم لئو و تاتا تصمیم می‌گیرند او کی بازی کند و کی به میدان بیاید، اما جو اینجا باورنکردنی خواهد بود و امیدوارم یک برد به دست بیاوریم.»

مسی چند وقت از میادین دور بوده است؟

پس از پایان فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه می، مسی برای چند بازی دوستانه مقابل استرالیا و اندونزی به تیم آرژانتین پیوست. او در تعطیلات خود در آرژانتین، در بازی‌های دوستانه خداحافظی مکسی رودریگس و خوان رومن ریکلمه در ۲۵ ژوئن در فضایی بسیار آرام شرکت کرد. در مجموع لیونل مسی ۳۳ روز بازی نکرده که برای هر فوتبالیستی زمان زیادی است. این می‌تواند عاملی برای غیبت او در بازی روز جمعه مقابل کروس آسول باشد.

این مطالب را هم بخوانید:

  • تصاویر| رونمایی از مسی در تمرینات اینترمیامی/ استقبال باشکوه از قهرمان جهان
  • قیمت هولناک بلیت‌های اولین بازی لیونل مسی در اینترمیامی/ چیزهایی که با پول این بلیت می‌توان خرید؛ بی‌ام‌و یا خانه رو به دریا؟

خبرهای ضد و نقیض درباره اولین بازی مسی در آمریکا/ بکام خواهان لئوی آماده است!

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.