جوکوویچ: شکست مقابل سینر شروع پایان من نیست؛ نادال مدعی رولان گاروس است

طرفداری | نواک جوکوویچ، پرافتخارترین تنیسور تاریخ اوپن استرالیا در نیمه‌نهایی این مسابقات در نمایشی ضعیف به یانیک سینر، تنیسور 22 ساله ایتالیایی باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش مارکا، مرد شماره یک تنیس جهان پس از باخت 3-1 مقابل یانیک سینر به انتقاد از عملکرد خودش پرداخت اما اعتقاد ندارد وارد دوران افول شده است:

یکی از بدترین مسابقاتی بود که در گرنداسلم بازی کردم. بازی کردن به این شکل راضی‌کننده نیست. سطح تنیس من در این مسابقه اصلا خوب نبود. من همیشه انتظار بالاترین سطح از خودم را دارم و این بار اصلا این طور نبود. البته این شکست به‌معنای شروعِ پایان من نیست.

گرنداسلم بزرگ بعدی، رولان گاروس فرانسه است که رافائل نادال، سلطان خاک رس احتمالا قرار است برای آخرین بار در این تورنمنت به میدان برود. جوکوویچ در خصوص این رقابت‌ها گفت:

بازیکنان دیگری هستند که در این رقابت‌ها مدعی‌اند. اگر نادال بازی کند، مدعی رولان گاروس خواهد بود؛ آلکاراس و سینر هم به همچنین. بیشتر بخوانید: نواک جوکوویچ 1-3 یانیک سینر؛ شاهکار پدیده ایتالیایی برای صعود به فینال اوپن استرالیا

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.