شانس خوب آندری لونین برای سبقت از کپا و حضور ثابت درون دروازه رئال مادرید

طرفداری | شاید رئال مادرید بهترین خط دفاع لالیگا را در اختیار داشته باشد، اما آنها طی هفته های اخیر بازی های به شدت پرفشاری داشته اند و طی 4 بازی اخیر، 10 گل دریافت کرده اند. موضوعی که باعث نگرانی کارلو آنچلوتی شده است.

رئال مادرید در این بازی ها دو بار از هر دو دروازه بان خودش (آندری لونین و کپا آریزابالاگا) استفاده کرده است. عملکرد این دو دروازه بان طی این 4 بازی بی نقص نبود اما کپا مشخصا به دلیل عملکرد نامطمئنش در صحنه های دریافت گل، حالا شانس کمتری نسبت به لونین برای حضور در چارچوب دروازه رئال مادرید دارد.

به گزارش رلوو، آندری لونین در جریان دیدار رئال مادرید و لاس پالماس، به دروازه تیمش برمی گردد (امروز، 18:45 به وقت ایران). آنچلوتی در حال حاضر، به لونین بیشتر از کپا اعتماد دارد. اگر لونین در دیدار با لاس پالماس عملکرد خوبی داشته باشد و بتواند آن را در بازی های پیش روی تیمش تکرار کند، می تواند تا پایان فصل به دروازه بان اصلی رئال مادرید تبدیل شود.

کارلو آنچلوتی به علت نزدیک شدن به یک سوم انتهایی فصل، مجبور است دروازه بان اصلی خودش را انتخاب کند و دیگر نمی تواند بیشتر از این درون دروازه تیمش تغییر به وجود بیاورد. به همین دلیل لونین شانس خیلی خوبی برای جانشینی کورتوا تا زمان بازگشت ستاره بلژیکی دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.