حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی خربه عدنان

مقاومت عراق ۴ پایگاه آمریکایی در منطقه را هدف قرار داد

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس؛ «در ادامه رویکرد مقابله با نیروهای اشغالگر آمریکا در عراق و منطقه و در پاسخ به کشتارهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه، روز گذشته شنبه ۲۷ ژانویه پایگاه اشغالگران در خربه عدنان سوریه را هدف حملات پهپادی خود قرار دادیم»، این بیانیه مقاومت عراق درباره حمله روز گذشته است.

گروه‌های مقاومت در واکنش به حمایت‌های آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

نیروهای مقاومت عراق شامگاه روز شنبه هم بار دیگر پایگاه آمریکایی عین الاسد را که مقر نظامیان آمریکایی در غرب عراق است، هدف قرار داد. به دنبال افزایش این حملات، دولت بغداد با حمایت از گروه‌های عراقی خواستار خروج نظامیان خارجی از خاک کشور خود شد.

مقاومت عراق در این باره با تأکید بر اینکه «آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد»، تصریح می‌کند که ما «طی سال‌ها مبارزه، به جز فریب و زورگویی، چیزی از دشمن آمریکایی ندیدیم و [این کشور] همیشه در تلاش بوده است که برای انجام هر چه بیشتر طرح‌های شیطانی خود، زمان خریداری کند».

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.