ژاوی در چه صورتی پیش از پایان فصل از بارسلونا اخراج خواهد شد؟

احتمال اخراج ژاوی از نیمکت بارسلونا همچنان وجود دارد.

طرفداری | شب گذشته (شنبه) و پس از شکست سنگین و غیرقابل باور بارسلونا برابر ویارئال با نتیجه ۵-۳، ژاوی در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت آبی و اناری پوشان کناره‌گیری خواهد کرد. فوری؛ جدایی ژاوی از بارسلونا در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳

به گزارش الچرینگیتو، با وجود اظهارات شب گذشته ژاوی، احتمال اخراج زودتر از موعد او از نیمکت بارسلونا هم‌چنان وجود دارد.

بارسلونا روز چهارشنبه ۲۱ فوریه (2 اسفند) در دیداری از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی خواهد رفت. آبی و اناری پوشان تا پیش از جدال حساسشان با پارتنوپی، قرار است چهار بازی در لالیگا برابر تیم‌های اوساسونا، آلاوز، گرانادا و سلتاویگو برگزار کنند. در صورتی که بارسلونا حتی در یکی از این بازی‌ها امتیاز از دست بدهد، مدیران بارسلونا جلسه‌ای برگزار و درباره اخراج ژاوی گفتگو خواهند کرد. البته که شکست برابر ناپولی با وجود پیروزی در هر چهار بازی ذکرشده هم می تواند ژاوی را زیر تیغ ببرد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.