توزیع ۳۸۸ هزار اقلام معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی

توزیع ۳۸۸ هزار اقلام معیشتی بین نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد عرب، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: تا کنون در قالب اجرای پویش مردمی «احسان و اطعام حسینی» ۳۸۷ هزار و ۹۹۷ پرس غذای گرم و بسته معیشتی به ارزش ۲۳۹ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال بین نیازمندان استان توزیع شد.

وی افزود: پویش مردمی «احسان و اطعام حسینی» با همکاری و مساعدت خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، مساجد، گروه‌های جهادی و هیات‌های مذهبی و با هدف گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و به منظور کمک به خانواده‌های نیازمند، از ابتدای ماه محرم در استان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گفته وی در قالب اجرای این طرح ۱۰۵ آشپزخانه در استان فعال هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: تا پایان شب یازدهم محرم، ۳۸۶ هزار و ۲۹۸ پرس غذای گرم به ارزش ۲۳۴ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال و همچنین ۱۶۹۹ بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

عرب افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند، نذورات خود در طول ماه محرم و صفر را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۵۶*۸۸۷۷* همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان در این پویش مشارکت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.