علیرضا فغانی درج کامنت در اینستاگرام خود را محدود کرد

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، هواداران فوتبال عراق در شرایطی که تیمشان در لحظات پایانی با دریافت دو گل در وقت‌های تلف شده پیروزی دو بر یک مقابل اردن را با شکست سه بر دو تغییر داد، به صفحه اینستاگرام علیرضا فغانی حمله کردند و تا ساعاتی پیش بیش از ۲۰۰ هزار کامنت در آخرین پست او به ثبت رسید.

علیرضا فغانی که نماینده داوری فدراسیون فوتبال استرالیا در جام ملت‌هاست، پس از پایان بازی هم توضیحات مربوطه خود را به سرمربی عراق درباره دلیل اخراج ایمن حسین پس از شادی گل مقابل اردن ارائه داده، ولی باید حالا پاسخگوی تماشاگران عراقی هم باشد.

علیرضا فغانی بلافاصله پس از پایان بازی عراق و اردن و مراجعه به رختکن، آخرین پست اینستاگرام خود را آرشیو کرد تا از فحاشی‌ها در امان بماند.فغانی با آرشیو کردن پست‌های آخرش که نسبت به آن فحاشی شده بود، درج کامنت در اینستاگرام خود را برای کاربران محدود کرده و فقط آن‌هایی می‌توانند برای پست‌های این داور کامنت بگذارند که فغانی آن‌ها را فالو کرده باشد.

علیرضا فغانی درج کامنت در اینستاگرام خود را محدود کرد

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.