۴۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام افتتاح شد

۴۴ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه این آیین به صورت نمادین در شهرستان ایوان با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی برگزار و یک واحد مسکونی از مددجویان دارای معلولیت تحویل شد.

رئیس اداره هماهنگی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره کل بهزیستی ایلام در حاشیه این آیین توضیح داد: برای ساخت هریک از این واحدها به خانواده‌های دو معلول به بالا و ساکن در مناطق شهری ۲ میلیارد ریال و در مناطق روستایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سایر مددجویان یک میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است.

کرم نقدی بیان کرد: این واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی سراسر استان احداث و امروز همزمان افتتاح شدند.

وی با ذکر اینکه سال گذشته ۳۳۳ واحد مسکونی به مددجویان واگذار شده ادامه داد: برای ساخت این واحدها بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال به عنوان کمک هزینه ساخت بصورت بلاعوض پرداخت شده است.

وی یادآور شد: در چهار ماهه نخست سال جاری ۵۸ میلیارد ریال برای حمایت مددجویان در حوزه مسکن اختصاص یافته است. ۲۴ الی ۳۰ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی با شعار برای مردم، برای به زیستن نامگذاری شده است.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.