آیندهوون در اندیشه فعال کردن بند خرید سرجینیو دست

طرفداری | سرجینیو دست در تابستان 2023 با امضای قرارداد قرضی از بارسلونا به آیندهوون منتقل شد چون هیچ جایی در برنامه های ژاوی نداشت. گذر زمان نشان داد که دست تصمیم درستی گرفته است. او این فصل 24 بازی برای آیندهوون انجام داده و در هر دو پست مدافع راست و چپ، برای این تیم هلندی به میدان رفته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، عملکرد دست در صدرنشین لیگ هلند، بسیار خوب بوده است. دست این فصل 1 گل و 5 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است و این عملکرد خوب بدون پاسخ نمی ماند. آیندهوون به شکل جدی به فکر فعالسازی بند خرید اختیاری فولبک 23 بارسلونا افتاده است. فعال کردن بند خرید سرجینیو دست برای آیندهوون 10 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

سرجینیو دست پیش از این گفته بود که تا زمانی که ژاوی در بارسلونا حضور دارد، به این باشگاه برنمی گردد. حالا قرار است ژاوی این تیم را ترک کند و به همین دلیل، مسیر بازگشت به بارسا هم برای این بازیکن هموار شده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.