ایران – سوریه؛ هشدار! مراقب شگفتی‌سازی باشید

طرفداری | تیم ملی فوتبال ایران فردا (چهارشنبه 11 بهمن 1402) در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت های آسیا 2023 به مصاف سوریه می‌رود.

تیم ملی فوتبال ایران هر سه بازی مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشت و مقتدرانه صدرنشین گروه C شد. سوریه هم در گروه B پایین‌تر از استرالیا و ازبکستان قرار گرفت و به عنوان یکی از چهار تیم برتری که در رتبه سوم گروه‌های خود قرار گرفتند، جواز حضور در مرحله حذفی را کسب کرد. البته شاگردان هکتور کوپر از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتند و فقط یک بار مقابل استرالیا، دروازه خود را باز شده دیدند. سرمربی نامدار آرژانتینی که دو بار والنسیا را نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کرد، تیم خوبی را آماده کرده که امیدوار است مانند تاجیکستان شگفتی‌سازی کند. البته روی کاغذ آمارها به نفع ایران بوده؛ سوریه در 6 بازی اخیر مقابل «یوزهای ایرانی» هیچ‌گاه برنده نشده است. ایران برای شکستن طلسم 48 ساله باید سوریه را از پیش رو بردارد تا رویای کسب چهارمین عنوان قهرمانی بعد از نزدیک به نیم قرن زنده بماند.

اطلاعات بازی

جام ملت‌های آسیا 2023

بازی: ایران – سوریه

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 11 بهمن ۱۴۰۲ (31 ژانویه؛ ساعت 19:30)

ورزشگاه: عبدالله بن خلیفه – دوحه قطر

داور: کیم جونگ-هیئوک (کره جنوبی)

بازی‌های اخیر دو تیم

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.