تنش آبی شرایط اضطراری در خراسان رضوی ایجاد کرده است

تنش آبی شرایط اضطراری در خراسان رضوی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خدایی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرعاملان قدیم و جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اظهار کرد: در شرایط خشکسالی سختی قرار داریم و رتبه آخر بارندگی در کشور متعلق به خراسان رضوی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در قالب طرح تحول آب استان و کمیته آب، طرح آبرسانی روستایی با جدیت دنبال می‌شود و استان پیشرو در این حوزه هستیم و تا پایان دولت باید این طرح به پایان برسد.

وی گفت: اجرای طرح پساب و ساخت تصفیه خانه‌های فاضلاب نیز باید سرعت گیرد و از ظرفیت‌های مختلف استفاده شود.

خدایی افزود: با همراهی مردم و اجرای طرح‌های مرتبط از شرایط تنش آبی بدون مشکل عبور خواهیم کرد.

تنش آبی از مسائل بحرانی در کشور است

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین اظهار کرد: تنش آبی از مسائل بحرانی در کشور است که برطرف کردن آن باید مورد توجه باشد.

حسین محبی افزود: اتمام تقریبی طرح جمع آوری شبکه فاضلاب در سبزوار را از عملکردهای مثبت در دوره اخیر مدیریتی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی دانست.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس نیز پیگیر رفع مشکلات تنش آبی در خراسان رضوی هستیم.

گفتنی است؛ در این مراسم از زحمات سید ابراهیم علوی که از سال ٩٧ تا کنون به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی، خدمت‌رسانی کرد قدردانی شد و حسین امامی به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی معارفه شد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.