بسکتبال NBA | هیت از نخواستن جیمز هاردن پشیمان می‌شود؟

طرفداری | بامداد دوشنبه به وقت تهران، 8 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر مهم ترین اتفاقات و نتایجی که طی این بازی ها رقم خورد. نتایج بازی ها نتایج بازی های چهارم فوریه نکات آماری و اتفاقات مهم

بوستون سلتیکس به راحتی حریف بخت برگشته اش ممفیس گریزلیز را با اختلاف 40 امتیاز تار و مار کرد. با این حال این تیم گریزلیز یکی از مظلوم ترین تیم هایی است که چند سال اخیر دیده ایم؛ آنها که بیش از نصف راستر اصلی خودشان را از دست داده اند، امروز همان چند بازیکن باتجربه خودشان را هم نداشتند. لوک کنارد که در بهترین حالت یک رول پلیر است، در کریر خودش 3740 امتیاز گرفته و بقیه تیم گریزلیز که امروز بازی کردند، روی هم 1189 امتیاز در NBA دارند. جیسن تیتم کارش را با 34/8/7 تمام کرد. از آخرین شکست سلتیکس در خانه مقابل ممفیس 11 سال می گذرد.

در فینیکس سانز هر بار که همه چیز خوب پیش می رود، یکی از اضلاع مثلث، آتشین می شود. مقابل ویزاردز، نوبت به درخشش اسطوره واشینگتن یعنی بردلی بیل رسید. او 43 امتیاز گرفت (بهترین عملکرد فصل)، 6 اسیست داد و 2 توپربایی ثبت کرد.

در جریان پیروزی ایندیانا پیسرز، پاسکال سیاکام عملکرد درخشانی داشت و 25/8/9 بدون ترن اور ثبت کرد. او سومین بازیکن تاریخ پیسرز است که در یک بازی بدون ترن اور به این آمار می رسد.

میامی هیت در تابستان تصمیم گرفت جیمز هاردن را جذب نکند. هاردن امروز با کوای لنرد مقابل هیت قرار گرفت و عملکرد نزدیک به تریپل دبل ثبت کرد. ریش 21/8/11 بود و پنجه کارش را با 25/11 و 4 استاکس (توپربایی + بلاک) تمام کرد. کلیپرز حالا در 30 بازی اخیرش رکورد 5-25 دارد، این بهترین عملکرد تاریخ این فرنچایز در یک بازه 30 مسابقه ای است.

شی گیلجس الکساندر در جریان پیروزی اوکلاهما سیتی تاندر مقابل تورنتو رپترز، آمار 23/9/14 ثبت کرد و جمع توپربایی ها و بلاک هایش هم 5 بود. او سومین بازیکن تاریخ تاندر است که در یک بازی چنین آماری ثبت می کند (پس از وستبروک و گری پیتن). تاندر برای اولین بار از سال 2014، طعم صدرنشینی کنفرانس غرب را در ماه فوریه می چشد!

مینه سوتا تیمبروولوز برای شکست هیوستون راکتس کار دشواری نداشت. انتونی ادواردز 32 امتیاز کسب کرد، کت 14/10 داشت و رودی گوبر هم کارش را با آمار 17 امتیاز و 13 ریباند به اتمام رساند.

میلواکی باکس بدون دردسر مقابل یوتا جز پیروز می شد، اگر بسکتبال سه کوارتر داشت! جز در کوارتر چهارم با نتیجه 13-40 (!) حریفش را در هم کوبید، آنها در پایان کوارتر سوم 12 امتیاز عقب بودند و در نهایت با 15 امتیاز اختلاف پیروز شدند. در کوارتر چهارم تنها واکر کسلر و کلی اولینیک روی هم 17 امتیاز داشتند و کل تیم باکس تنها 13 امتیاز گرفت.

در جریان پیروزی دنور ناگتس مقابل پورتلند تریل بلیزرز، نیکولا یوکیچ آمار 29/8/7 ثبت کرد. این فصل تنها لوکا دانچیچ بیشتر از جوکر آمار 25/5/5 ثبت کرده است. جدول دو کنفرانس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.