البرز رتبه نخست کارگروه تسهیل کشور را از آن خود کرد

البرز رتبه نخست کارگروه تسهیل کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیف‌الله اسداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، که در محل سالن صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری، با بیان اینکه در استان البرز حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی وجود دارد، گفت: ۱۲ شهرک صنعتی فعال، غیر فعال و همچنین ۵۵ درصد از درآمد ناخالص مربوط به اصناف و ۳۲ درصد مربوط به صنعت است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز یک استانی صنعتی است، افزود: زیرساخت‌های با تلاش مسؤولین در حال انجام است تا به حد مطلوب برسیم.

اسدللهی در خصوص مسوؤلیت اجتماعی، گفت: توجه به مسؤولیت‌های اجتماعی امری مهم است و با شروع یک فعالیت، راه‌اندازی یک مجموعه توجه به محیط زیست، آب و.. را داشته باشیم چرا که به نسل آینده کمک می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه استان البرز رتبه نخست در کارگروه تسهیل بدست آورده است، اظهار کرد: صنعت‌گرانی که با مشکل مواجه می‌شدند برای رفع آن به استانداری مراجعه می‌کردند.

اسدالهی با بیان اینکه رتبه نخست در احیا واحدهای تولیدی کسب کردیم، افزود: از فعالیت و تحرکات در مجموعه صنعت تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین استان البرز رتبه دوم در اشتغال، رتبه سوم در سرمایه‌گذاری خارجی بدست آورده است.

پایان پیام/

منبع: فارس