پپ گواردیولا: فقط به پیروزی در بازی بعدی فکر می‌کنم؛ این بهترین فصل فیل فودن است

طرفداری | منچسترسیتی با درخشش فیل فودن حالا تنها یک گام دیگر برای رسیدن به جایگاه همیشگی خود در صدر جدول لیگ برتر فاصله دارند

دو تیم برنتفورد و منچسترسیتی در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با پیروزی 3-1 منچسترسیتی به پایان رسید. سیتیزن‌ها با این برد خارج از خانه، 49 امتیازی شدند تا با دو امتیاز و البته یک بازی کمتر از لیورپول در جایگاه دوم جدول قرار گیرند. پپ گواردیولا پس از پایان بازی و برد شیرین تیمش در مصاحبه با اسکای اسپورت از برد تیمش و بازی خوب فودن گفت. برنتفورد 1-3 منچسترسیتی؛ چشمک سیتیزن‌ها به صدر با هت‌تریک فودن

بازی مقابل برنتفورد

ما موقعیت‌های زیادی داشتیم. دروازه‌بان حریف فوق‌العاده بود. برنتفورد از آن جمله تیم‌های بسیار خطرناک لیگ است و آنها یک تیم فوق‌العاده دارند. بازیکنان برنتفورد فشار زیادی به حریفان می‌آورند. سعی می‌کنم بچه‌ها در ادامه ریکاوری خوبی داشته باشند تا برای بازی با اورتون آماده باشند. فقط به پیروزی در بازی بعدی فکر می‌کنم.

فیل فودن

او همیشه یک چشمش به گل است و در حال حاضر در 250 بازی برای منچسترسیتی به میدان رفته است. فکر می‌کنم فودن بهترین فصل خودش را با ما بازی می‌کند، او باورنکردنی است و می‌تواند در پست‌های مختلفی بازی کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.