واکنش امیر قلعه نویی به سوال ESPN؛ فوتبال مثل زندگی است و فرصت هم مثل ابر بهار

طرفداری | امیر قلعه نویی امیدوار است تیم ملی ایران به عنوان قهرمانی جام ملتهای آسیا برسد.

امیر قلعه نویی امروز در نشست خبری و برای سوال پایانی، با سوالی از رسانه معتبر ESPN روبرو شد. «اطلاعات زیادی وجود دارد در رسانه ها که این شاید آخرین فرصت این نسل ایران برای یک دستاورد باشد، نظر شما چیست؟»

امیر قلعه نویی در این خصوص گفت:

فوتبال مثل زندگی است و فرصت هم مثل ابر بهار. اگر از آن استفاده کنی باید خدا را شکر کنی. برای نسل امروز تیم ملی، سه چهار دوره این بازی ها را تجربه کردند. شاید برای خیلی دیگر اتفاق نیفتد تا در این مرحله باشند. دیروز هم گفتم، شما در جایی از تاریخ هستید که می توانید حماسه ساز باشید. الان بازیکنان ما در جایگاهی قرار دارند که می توانند به فینال بروند و برای اولین بار در چهار دهه گذشته کار بزرگی انجام دهند. یک فرصت تاریخی است و باید به نحو احسن از آن استفاده کنید. ابر بهاری است، اگر زیرساخت خوبی داشته باشی، آبهای سطحی را جمع کنی، به کانال ببری و بعدا ازش استفاده کنی، می شود فرصت. اگر زیرساخت نداشته باشی می شود سیل و به زندگی مردم آسیب می زند. امیدوارم از این فرصت استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.