این سرمربی یک پیشنهاد خوب را خیلی شیک رد کرد!

این سرمربی یک پیشنهاد خوب را خیلی شیک رد کرد!

ژابی آلونسو با موفقیت زیادی که در بایر لورکوزن کسب کرده طرفداران زیادی پیدا کرده و خیلی‌ها آرزو دارند او را به باشگاه خود ببرند اما زمانی که به چنین شهرتی نرسیده بود پیشنهادی بزرگ از مارسی داشت و به گفته پابلو لونگواریا، رئیس باشگاه مارسی، به راحتی این پیشنهاد را رد کرد.

بایر لورکوزن با هدایت ژابی تنها تیم شکست‌ناپذیر بوندسلیگا در فصل جاری بوده و با ۲۰ بازی و کسب ۵۲ امتیاز صدرنشین آلمان است. او می‌توانست سال گذشته جانشین خورخه سامپائولی در مارسی شود اما این پیشنهاد را نپذیرفت. رئیس باشگاه مارسی گفت: «برای دیدن ژابی به اسپانیا رفتم و ملاقات خوبی داشتیم. پیشنهاد را مطرح کردم و او بسیار شیک و متواضعانه پاسخ منفی داد. به قدری محترمانه که من نه تنها عصبانی نشدم بلکه تشکر هم کردم. شیک مثل دوران فوتبالش، همان زمانی که پاس بلند ۴۰ متری می‌داد و توپ روی پای هم تیمی‌اش فرود می‌آمد. ژابی به من گفت که منتظر چند باشگاه خاص است و دقیقا می‌دانست هدفش چیست.»

بیشتر بخوانید:

  • اتفاقی عجیب در تایلند؛ کلاهبرداری از هواداران لیورپول با نام ژابی آلونسو/ هزینه بلیت سرمربی جدید را بپردازید! +عکس
  • معادلات نیمکت‌های دو تیم بزرگ/ بارسلونا، لیورپول و پدیده بوندس‌لیگا؛ در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.