پوچتینو : چرا کسی از لیورپول انتقاد نمی کند؟

پوچتینو : انتقادها از لیورپول پس از شکست برابر آرسنال زیاد نبوده است

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است انتقادها از لیورپول پس از شکست برابر آرسنال زیاد نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی تحت هدایت پوچتینو در چند هفته اخیر به دلیل نتایج ضعیفی که داشته با انتقادهای بسیاری از سوی کارشناسان، رسانه‌ها و هوادارانش روبرو شده است.

بسیاری معتقد هستند که پوچتینو به دلیل کسب این نتایج پر فراز و نشیب که به هیچ وجه با مبلغ خرج شده برای تقویت این تیم هم‌خوانی ندارد باید از کار برکنار شود و فشارها روی او هر روز بیشتر از قبل می‌شود و همین کار را برایش سخت کرده است.

او در گفتگو با خبرنگاران با انتقاد از این وضعیت اظهار داشت:

« من مربی هستم و گاهی ما هم می‌توانیم اشتباه کنیم اما فوتبال همین است. این اتفاقی است که رخ می‌دهد و ما باید همچنین رو به جلو برویم و قدرتمند بمانیم چون فکر می‌کنم بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم.

این که نتوانستیم به شکلی که مردم انتظار دارند عمل کنیم دلایل متفاوتی دارد و همیشه انتظارات با واقعیت متفاوت است. این که بتوانید به آنچه که شایستگی‌اش را دارید دست پیدا کنید دشوار است. به همین خاطر است که صبور بودن سخت می‌شود.

پس از شکست برابر لیورپول همه مشغول انتقاد از ما و این که چقدر بد بازی کردیم و بد باختیم بودند. و البته که الان لیورپول هم برابر آرسنال شکست خورده است و من هیچ انتقاد و حرفی درباره آنها که با نتیجه مشابه باختند نمی‌شنوم.»

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.