این تیم قصد باختن ندارد؛ بایرلورکوزن و درو کردن رکوردها با ژابی آلونسو

طرفداری | شب گذشته در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی دی‌اف‌بی پوکال، بایرلورکوزن در خانه خود در حالی که دوبار از اشتوتگارت عقب افتاد اما هربار توانست به بازی برگردد تا اینکه در واپسین دقایق بازی موفق شد با ضربه سر یوناتان تا از روی پاس فلوریان ویرتس پیش بیفتد و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کند.

پیروزی شیرینی که البته رکوردها و آمارهای قابل توجهی برای بایرلورکوزن به همراه داشته است. شاگردان ژابی آلونسو با این پیروزی اکنون در 30 بازی خود در این فصل بدون شکست بوده‌اند و تنها تیم قاره سبز بر شمرده می‌شوند که تاکنون نوار شکست‌ناپذیری‌هایش پاره نشده است. در این 30 بازی، آن‌ها 28 پیروزی کسب کرده‌اند و چهاربار نیز به نتیجه تساوی رضایت داده‌اند.

همچنین به گزارش اوپتا؛ ورکسلف تاکنون چهاربار در دی‌اف‌بی پوکال مقابل اشتوتگارت قرار گرفته و موفق شده تمام این چهار بازی را ببرد که این یک رکورد برای لورکوزن بر شمرده می‌شود و هیچ تیم دیگری مقابل آن‌ها در این رقابت‌ها به این اندازه شکست نخورده است. همچنین لورکوزن در 30 بازی اخیر خود در دی‌اف‌بی پوکال موفق به باز کردن دروازه حریفانش شده که این نیز یک رکورد در این رقابت‌ها به حساب می‌آید و هیچ باشگاه دیگری چنین روندی نداشته است. فلوریان ویرتس الماس گران‌بهای بایرلورکوزن

فلوریان ویرتس بهترین و تأثیرگذارترین بازیکن بایرلورکوزن در شب کامبک هیجان‌انگیزشان به اشتوتگارت بود و نقش او در این پیروزی ارزشمند غیر قابل انکار است. حال این عملکرد فوق‌العاده او با دو پاس گل، باعث خلق آمارهای قابل توجهی از این ستاره 20 ساله شده است.

به گزارش اوپتا؛ فلوریان ویرتس در هفت بازی مقابل اشتوتگارت در رقابت‌های رسمی، موفق شده از خود آمار چهار گل و چهار پاس گل را ثبت کند و اثرگذاری مستقیم روی هشت گل داشته باشد که این دو برابر بهتر از آمار او مقابل هر رقیب دیگری است. همچنین ویرتس با دو پاس گلش در این بازی، اکنون با 15 پاس گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گل‌ساز در بین بازیکنان پنج لیگ معتبر اروپایی در فصل جاری به حساب می‌آید.
فلوریان ویرتس بالاتر از بازیکنانی مانند لروی سانه و بوکایو ساکا

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.