عذرخواهی سون هیونگ مین از مردم کره؛ کاپیتان و رهبر خوبی نبودم / عکس

سون هیونگ مین بار دیگر از مردم کره جنوبی عذرخواهی کرد.

طرفداری | شب گذشته کره جنوبی با شکست 2-0 مقابل اردن از جام ملت‌های آسیا حذف شد. کره‌ای‌ها که با بازگشت‌هایی دراماتیک مقابل عربستان و استرالیا به مرحله نیمه‌نهایی رسیده بودند، نتیجه را به اردن واگذار کردند تا حسرت قرمزپوشان شرق آسیا برای ایستادن بر بام فوتبال قاره کهن به 67 سال برسد.

سون هیونگ مین، کاپیتان کره جنوبی ساعتی پیش با انتشار پستی در اینستاگرام شخصی خود، از مردم کشورش بابت ناکامی در جام ملت‌های آسیا عذرخواهی کرد. ستاره باشگاه تاتنهام زیر پست خود نوشت:

خیلی‌ها منتظر موفقیت ما در جام ملت‌های آسیا بودند. بازگشت به لندن بعد از مسابقه ترسناک و غم‌انگیز است. فکر می‌کنم به عنوان کاپیتان کره به اندازه کافی خوب نبودم و نتوانستم تیم را به خوبی رهبری کنم. محبت و حمایت شما حتی در این شرایط باعث می‌شود از این‌که بازیکن تیم ملی کره هستم به خودم ببالم. از شما متشکرم و خیلی متأسفم.

بیش‌تر ببینید: بغض کاپیتان؛ وداع تلخ سون هیونگ مین با جام ملت‌های آسیا / عکس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.