کنان ییلدیز شماره 10 یوونتوس می‌شود / ادعای گاتزتا

طرفداری | کنان ییلدیز 18 ساله در فصل 24-2023 با عملکرد خوب خود در تمرینات یوونتوس توانست به تیم اصلی راه یابد و نمایش‌های درخشانی در ترکیب مکس الگری داشته است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نمایش‌های چشم‌نواز کنان ییلدیز در خط حمله یوونتوس باعث شده مدیران این تیم تصمیم بگیرند نقش مهم‌تری به او بدهند و مذاکرات برای تمدید قرارداد این پدیده ترک تا سال 2029 را آغاز کنند. در این مسیر، یوونتوس قصد دارد علاوه بر پیشنهاد دستمزد 1 میلیون یورویی در سال، پیراهن شماره 10 را نیز به او هدیه دهد؛ پیراهنی که سال‌ها برتن الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس و الگوی فوتبالی ییلدیز بوده و صاحب فعلی آن یعنی پل پوگبا، ممکن است به دلیل دوپینگ سال‌ها از فعالیت‌های فوتبالی محروم شود.

از طرفی آینده فدریکو کیه زا، مهاجم ایتالیایی بانوی پیر در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مذاکرات برای تمدید قرارداد او که تا 2025 معتبر است، پیشرفتی نداشته است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.