فصل رویایی اینتر با اینزاگی؛ کمترین گل خورده و بهترین تفاضل در بین 5 لیگ معتبر اروپا

اینتر در حالی صدرنشین سری آ است که عملکرد دفاعی و هجومی آنها خیره کننده بوده است. سیمونه اینزاگی در مقایسه با آنتونیو کونته یک مربی هجومی تر در نظر گرفته می شود اما اینترِ او هم بیشتر گل می زند و هم کمتر گل دریافت می کند.

با وجود جدایی اشکرینیار و آندره اونانا در تابستان، اینتر پس از 22 بازی در سری آ فقط 10 گل دریافت کرده است. تنها تیمی که در دوران پیروزی های سه امتیازی در فوتبال به این مهم دست یافته، رمِ فابیو کاپلو در فصل 2003/2004 بوده است. آنها در بین تیم های 5 لیگ معتبر اروپا کمترین گل را دریافت کرده اند و تفاضل مثبت 41 آنها نیز در بین تیم های 5 لیگ معتبر اروپا بی همتا بوده است. به لطف زدن 51 گل، تفاضل آنها بالاتر از بایرن مونیخ با مثبت 40 است.

آخرین باری که یک تیم در سری آ ایتالیا پس از 22 بازی تفاضل گل بهتری نسبت به مثبت 41 ثبت کرد، باز هم اینتر بود که در فصل 1960/1961 در این برهه تفاضل مثبت 42 را داشت.

8 گل اینتر در این فصل سری آ پس از ارسال حداقل 10 پاس متوالی سالم به ثبت رسیده و هیچ تیمی در این فصل سری آ موفق به انجام چنین کاری نشده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.