ترسیم تعرفه جدید گاز بها در ایلام

ترسیم تعرفه جدید گاز بها در ایلام

محمود کشاورز، مدیرعامل شرگت گاز استان ایلام صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تعرفه جدید گاز بها برای مشترکان خانگی در سال ۱۴۰۲ ترسیم شده است که در این تعرفه جدید مشترکان به ۴ قسمت تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در این روش مشترکان گاز خانگی در چهار پله قرار می‌گیرند که مشترکان استان با مصرف ۵۰۰ مترمکعب در ماه در رنج کم مصرف قرار دارند.

مدیرعامل شرگت گاز استان ایلام عنوان کرد: الگوی کم مصرف برای تعرفه بخش خانگی ۵۰۰ مترمکعب در نظر گرفته شده است که ۶۰ درصد مصرف کنندگان شرکت گاز استان ایلام را این بخش تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه افزود: مشترکان با مصرف ۸۰۰ مترمکعب در ماه در پله متوسط و مشترکان با مصرف هزار و ۳۰۰ متر مکعب در ماه در پله پر مصرف و بالاتر به عنوان مشترکین بسیار پر مصرف شناخته شده اند.

کشاورز اعلام کرد: ۳ درصد از مصرف کنندگان در بخش خانگی جزو بسیار پر مصرف‌ها هستند که تعرفه برای آن‌ها ۵ هزار و ۶ هزار محاسبه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا میزان الگوی مصرفی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است از پرداخت گاز بها معاف هستند و در صورت رعایت نکردن الگوی مصرف باید گاز بهای خود را پرداخت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس