تمسخر تردیدها؛ منچسترسیتی و کسب دهمین پیروزی متوالی

از اختلاف چندین امتیازی با لیورپول و آرسنال در آخرین ماه سال تا صدرنشینی در هفته بیست و چهارم.

طرفداری | منچسترسیتیِ تحت هدایت پپ گواردیولا همان‌طور که سرمربی اسپانیایی وعده داده بود، با استفاده از جام باشگاه‌های جهان به فرم سابقش بازگشت. سیتیزن‌ها در ماه دسامبر لیگ برتر امتیازهای مهمی از دست دادند تا در مورد شانس دفاع از عنوان قهرمانی آن‌ها تردیدهایی به وجود آید. با این حال، منچسترسیتی با کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان و البته بازگشت بازیکنی مثل کوین دی بروین، دوباره روحیه پیروزی خودش را به دست آورد. آن‌ها با احتساب بازی با اوراوارردز و فلومیننزه اکنون طی 10 بازی متوالی به پیروزی می‌رسند. گواردیولا پیش‌تر از «عطش» بازیکنانش برای تکرار قهرمانی پرده برداشته بود.

منچسترسیتی طی این مدت با رسیدن به صدر جدول لیگ برتر شانس خوبی برای قهرمانی دوباره دارد. آن‌ها با حذف تاتنهام در ورزشگاه خانگی‌اش به پیشروی در اف‌ای کاپ ادامه می‌دهند. ماجراجویی مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نیز روز سه‌شنبه با بازی مقابل کپنهاگن پیگیری خواهد شد. به این ترتیب، تیمی که تا چندی پیش با مشکل تردیدها مواجه شده بود، اکنون فرصت تکرار سه‌گانه را حداقل روی کاغذ در دسترس می‌بیند. هر چند آن‌ها کار سختی برای تکرار شاهکار تاریخی خود خواهند داشت.

نتایج منچسترسیتی در بازی‌های اخیر (بازی با اوراواردز در این طرح گرافیکی لحاظ نشده است)

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.