جلسه شورای شهر قم آغاز شد

جلسه شورای شهر قم آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرری صبح سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: دستور این جلسه فوق العاده، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیون‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: در ابتدای برگزاری این جلسه، رأی گیری در خصوص رسمیت پیدا کردن جلسه صورت گرفت که با رأی اکثریت به تصویب رسید.

وی عنوان داشت: قرار بود انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر قم در هفته گذشته برگزار شود که به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی ادارات استان، جلسه شورا نیز در روز سه شنبه برگزار نشد.

محرری ابراز داشت: مقرر شد تا در روز دوشنبه ۹ مردادماه این انتخابات برگزار شود که با عدم حضور تعدادی از اعضای شورا، انتخابات به تعویق افتاد و با رایزنی صورت گرفته با فرمانداری تصمیم بر آن شد تا جلسه فوق العاده ای امروز برگزار شود تا این انتخابات تعیین تکلیف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: آخرین روز دوره یک ساله شورای شهر قم ۱۳ مرداد است و اگر امروز این انتخابات برگزار نشود از روز شنبه شورای شهر قم رسمیت نخواهد داشت و فقط می‌تواند جلسه تشکیل دهد.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.