آنچلوتی: وینیسیوس بهترین بازیکن دنیاست؛ بلینگام یا زیدان؟ هر دو مثل هم هستند

طرفداری | رئال مادرید و ژیرونا در مهم‌ترین بازی نیم‌فصل دوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در پایان رئال مادرید با نتیجه 4-0 مقابل ژیرونا تیم دوم جدول به پیروزی رسید.

با این برد ارزشمند، رئال مادرید گام بلندی به سوی سی و ششمین قهرمانی خود در لالیگا برداشت. کارلو آنچلوتی پس از پیروزی مقتدرانه شاگردانش، در نشست خبری پس از بازی حاضر شد تا پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه باشد.

رئال مادرید 4-0 ژیرونا؛ برای نواختن ترانه قهرمانی آماده شو!

مصدومیت جود بلینگام

فردا شدت مصدومیت او را ارزیابی خواهیم کرد تا ببینیم وضعیت جود چگونه است. او از رگ به رگ شدن مچ پایش رنج می‌برد. امیدوارم او برای بازی سه‌شنبه آماده باشد. وقتی او بازی نمی‌کند، سایر بازیکنان عملکرد خوبی دارند. امروز با مصدومیت چهار مدافع میانی، رکورد جهانی مصدومیت مدافعان را شکستیم.

بازی مقابل ژیرونا

ژیرونا تیم بسیار قدرتمندی است که هرگز شکست نمی‌خورد. از همه لحاظ خیلی خوب بودیم. توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. آنها هنوز هم تیم بسیار خوبی هستند. ما در موقعیت خوبی هستیم و حالا لیگ قهرمانان اروپا شروع می‌شود و این انرژی ما را مصرف می‌کند. باید همینطور ادامه دهیم. شرایط اضطراری منجر به افزایش تعهد دفاعی ما شد. از کیفیتی که داریم استفاده کردیم و برنده بازی شدیم.

سبک بازی امشب رئال مادرید مقابل ژیرونا

سبک ما امشب ساده بود، فشار قوی در محوطه حریف زمانی که دروازه‌بان توپ را در اختیار دارد. در استادیوم ما صبر، آرامش و انسجام وجود دارد. رودریگو بیرون بازی کرد تا به آنها آسیب برساند. ما حالا یک برتری کوچک داریم. قهرمانی در لیگ اسپانیا.

رودیگر

دیروز او تلاش خودش را کرد. در تمرینات خوب پیش رفت. او نمی‌خواست ریسک کند. رودیگر سه‌شنبه مقابل لایپزیش بازی نخواهد کرد. به جای او ناچو در بازی مقابل لایپزیش به میدان می‌رود.

کیلیان ام باپه

شما مدام از بازیکنی از من سوال می‌کنید که بازیکن تیم دیگری است. تیم من بازیکنان قویتری نسبت به ام باپه دارد

تفاوت بازی اتلتیکو مادرید و ژیرونا

در مقابل اتلتیکو دو مدافع میانی داشتیم که قد بلندی ندارند، اما برای پوشش خط هافبک به یک محور نیاز داشتیم.

بهترین بازیکنان دنیا

وینیسیوس بهترین بازیکن دنیاست. بعد از او جود بلینگام بهترین است. رودریگو سوم، کروس چهارم، والورده پنجم، کاماویگا ششم.

بلینگام یا زیدان؟

هر دوی آنها شبیه و مثل هم هستند. کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. زیدان از نظر فنی برتر بود، بلینگام هم وقتی وارد محوطه جریمه می‌شود. حرکت برای گل جود، کمتر کسی می‌تواند آن را انجام دهد.

سه‌گانه وینیسیوس، بلینگام و رودریگو

نمی‌دانم اسم این سه نفر را چه بگذارم، تخیل زیادی در آن ندارم (می‌خندد). دویدن با توپ یا بدون توپ کار سختی نیست. این یک فداکاری کامل از سوی همه بود. رودریگو، وینیسیوس، بلینگام، امشب تفاوت‌ها را رقم زدند.

کارواخال و شوامنی

از او پرسیدم که دوست دارد به عنوان مدافع میانی راست یا چپ بازی کند و او به من گفت که اهمیتی نمی‌دهد. شوامنی راحت‌تر در سمت راست بازی می‌کرد، به همین دلیل در سمت چپ بازی کرد. امشب او جوری بازی می‌کرد که انگار 400 بازی در پست مدافع میانی بازی کرده است.

عملکرد خودتان

من تمام تلاشم را می‌کنم، سعی می‌کنم بهترین‌ها را در این گروه به نمایش بگذارم، که به من انگیزه زیادی می‌دهد. آنها بسیار خوب تمرین می‌کنند و من برای آنها احترام زیادی قائل هستم. کلید همه چیز، بازیکنان هستند. وقتی کیفیت وجود دارد، باید تلاش کنید. آن را در تیم نشان دهید.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.