شوامنی خطاب به خوسلو: اجازه بده پنالتی را گولر بزند + عکس

طرفداری | آردا گولر تنها 15 دقیقه در ترکیب رئال مادرید مقابل ژیرونا به میدان رفت و همان دقایق کوتاه هم هافبک جوان ترکیه‌ای لوس بلانکوس بسیار تاثیرگذار بازی کرد.

به گزارش رلوو، آردا گولر در همان دقایق کمی هم که مقابل ژیرونا به میدان رفت، تاثیرگذار بازی کرد تا هواداران رئال مادرید از خرید چنین بازیکن جوان و مستعدی به خود ببالند. گولر در آخرین دقیقه از بازی برابر ژیرونا با حرکت انفرادی و زیبایش، باعث شد تا مدافع حریف در محوطه جریمه گولر را سرنگون و روی او خطای پنالتی انجام دهد. هواداران رئال مادرید پس از آن یکصدا در استادیوم سانتیاگو برنابئو فریاد زدند و خواستند که گولر پنالتی بزند. اما درنهایت خوسلو پست ضربه پنالتی قرار گرفت و با بدشانسی توپ مهاجم 33 ساله رئال مادرید به تیرک دروازه برخورد کرد.

اما تنها این هواداران رئال مادرید نبودند که می‌خواستند گولر پنالتی را گل کند. پیش از آنکه خوسلو پشت ضربه پنالتی قرار گیرد، اورلین شوامنی به سوی خوسلو می‌رود و از او می‌خواهد که اجازه دهد که گولر پنالتی را بزند اما او پاسخی از خوسلو دریافت نمی‌کند. شوامنی و کاماوینگا، دو بازیکن فرانسوی رئال مادرید و همینطور براهیم دیاز پس از آن با در آغوش گرفتن گولر به خاطر بازی خوبش به او روحیه می‌دهند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.