رودری در توصیف توپ طلا و د بست: جوایزی مبتنی بر پول و تبلیغات!

رودری از این‌که در میان 3 نامزد نهایی توپ طلا و د بست قرار نگرفت، تعجب نمی‌کند!

طرفداری – دیلی میل | بسیاری از دوست‌داران فوتبال از رودری به عنوان یکی از قدرنادیده‌ترین بازیکنان حال حاضر مستطیل سبز یاد می‌کنند. ستاره خط هافبک منچسترسیتی با وجود این‌که یکی از مهم‌ترین ارکان سیتیزن‌ها در فتح سه گانه بود، حتی در تیم منتخب سال فیفا قرار نگرفت. بی‌توجهی به عملکرد مثال‌زدنی رودری، باعث شد تا خیلی‌ها بار دیگر به ساختار غیر منطقی رأی‌دهی در جوایز فردی اعتراض کنند.

در راستای حواشی مراسم توپ طلا و د بست که هم‌چنان مورد بحث قرار می‌گیرد، رودری این جوایز را مبتنی بر پول و تبلیغات نامید. ستاره اسپانیایی منچسترسیتی در جدیدترین مصاحبه خود گفت: غیبت من در 3 نامزد نهایی توپ طلا و د بست؟ من تعجب نمی‌کنم. برایم کاملا طبیعی است. من به خوبی ساز و کار این جوایز را درک می‌کنم. این جوایز مبتنی بر پول، تبلیغات و بازاریابی هستند. قبل از من هم هافبک‌هایی وجود داشتند که اتفاقا اسپانیایی هم بودند و به آن‌چه که لیاقت داشتند، نرسیدند. آیا منظور من را می‌فهمی؟ (می‌خندد). آن‌چه که در نهایت برای من اهمیت دارد، عناوینی بود که به صورت تیمی به دست آوردم.

برای رودری؛ وقتی تبلیغات، فوتبال واقعی را نادیده می‌گیرد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.