انتخاب سرمربیان تیم‌های رده‌های سنی کشتی تهران/ نوربخش سرمربی جوانان شد

انتخاب سرمربیان تیم‌های رده‌های سنی کشتی تهران/ نوربخش سرمربی جوانان شد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از انتخاب قاسم علی‌عسگری به‌عنوان رئیس هیئت کشتی تهران، او اکبر فلاح و محمد بنا را به‌عنوان مدیر فنی کشتی آزاد و فرنگی این استان دعوت به کار کرد.

فلاح از همان روز نخست مسئولیت کشتی تهران را برعهده گرفت و سرمربیان رده‌های مختلف سنی را انتخاب کرد، اما از سوی محمد بنا صرفاً چند مربی مشغول به کار شدند و خودش فعالیتی در این زمینه نداشت. بعد از مدتی هم اعلام شد که بنا از همکاری با هیئت کشتی تهران عذرخواهی کرده و پس از آن بود که حبیب اخلاقی شاگرد پیشین بنا و عضو سابق کادر فنی تیم ملی فرنگی به‌عنوان جایگزین او انتخاب شد.

اخلاقی طی این مدت سرمربیان تیم‌های رده‌های سنی مختلف را به این شرح انتخاب کرد:

تیم کشتی فرنگی خردسالان تهران: شهرام طاهرزاده که عضو سابق تیم ملی بزرگسالان و از مربیان سازنده است.

تیم کشتی فرنگی نونهالان تهران: طیب حیدری عضو کادر فنی تیم ملی نوجوانان و مربی باشگاه امیریه شهریار

تیم کشتی فرنگی نوجوانان تهران: پیمان مرادی که علاوه بر سابقه حضور در کادر فنی تیم ملی، رئیس هیئت کشتی نسیم‌شهر و مسئول انجمن کشتی دانش‌آموزی شهرستان‌های تهران است.

تیم کشتی فرنگی جوانان تهران: محمد نوربخش فرزند ناصر نوربخش مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی که چند سال همراه با پدرش در انستیتو کشتی فعالیت کرد.

تیم کشتی فرنگی بزرگسالان تهران: مهدی علیاری دارنده مدال برنز جهان

مدیر فنی کشتی فرنگی تهران: حبیب اخلاقی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.