انریکه: اگر بین دو نیمه می‌گفتند بازی را 2-0 می‌بریم، دو ساعت می‌رقصیدم

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برابر رئال سوسیداد با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا او و تیمش حالا با خیال راحت‌تری برای بازی برگشت در اسپانیا حاضر باشند.

در نیمه دوم بازی مقابل سوسیداد، شاگردان انریکه به خودشان آمدند و با ارائه یک بازی منطقی موفق به شکست حریف اسپانیایی خود شدند. لوئیز انریکه پس از این برد شیرین، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

خدایا… خدایا… من واقعا دوست داشتم مقابل یک تیم اسپانیایی بازی کنیم و آنها ما را خیلی تحت فشار گذاشتند. به رئال سوسیداد تبریک می‌گویم. آنها واقعا تیم خوب و بزرگی هستند. در پاریس حسابی ما را تحت فشار گذاشتند. در نیمه نخست برتری کاملی داشتند و حتی شایسته گلزنی هم بودند.

اگر بین دو نیمه کسی به من می‌گفت که در پایان بازی را 2-0 می‌بریم، از خوشحالی دو ساعت می‌رقصیدم. عملکرد ما در نیمه دوم بازی بهتر شد و به خودمان آمدیم. تیم حریف مثل نیمه اول نتوانست فشار بیاورد و ما بهتر توانستیم پرس کنیم و بازیکنانمان در خط جلو بسیار خوب کار کردند.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان در مورد بازی برگشت هم گفت:

در این مسابقه خیلی سختی کشیدیم. اصلا نمی‌خواهم تا 15 روز دیگر به بازی سختی که در سن سباستین در پیش‌رو داریم، فکر کنم.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.