تکمیل طرح های ورزشی گچساران نیازمند ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار

تکمیل طرح های ورزشی گچساران نیازمند ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار

محمد راهی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سال گذشته ۴۲ میلیارد ریال اعتبار به ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص داده شد.

وی بیان کرد: از این میزان ۲۸ میلیارد ریال برای مرمت و بازسازی ۵ زمین چمن مصنوعی در روستاهای دیل، آبچیرک، جهاد آباد، چهار بیشه و گبرستان هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به اینکه از اعتبارات سال قبل ۱۴میلیارد ریال برای پایگاه قهرمانی تختی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی این شهرستان هم اکنون ۹۲ سانتی متر مربع است که با بهره برداری از این تعداد طرح ها به بیش از یک متر مربع خواهد رسید.

راهی عنوان کرد: برای تکمیل طرح های ورزشی در دست اقدام گچساران یش از ۶۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

وی گفت: قدمت بیشتر از اماکن ورزشی در گچساران بالای ۲۰ سال بوده که نیازمند مرمت و بازسازی هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹ زمین چمن مصنوعی در گچساران به دلیل فرسودگی و تخریب نیازمند بازسازی است.

راهی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون بیش از۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های ورزشی گچساران هزینه شده است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۸ طرح ورزشی در مناطق مختلف گچساران هزینه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران ادامه داد: از این تعداد طرح ها ۸ مورد از محل اعتبارات هدایای خاص وزارت نفت شامل سالن ورزشی روستاهای سرابننیز، امامزاده جعفر، تلخاب شیرین، اسلام آباد، آرو، چهار بیشه ، بی بی جان آباد و استخر شنای بانوان گچساران در دست اجراست.

راهی اضافه کرد: ساخت زمین های چمن مصنوعی پایگاه قهرمانی، تکمیل مجموعه شهید افزار و تختی گچساران، سالن ورزشی روستاهای اسلام آباد، سرابننیز، امامزاده جعفر، تلخاب شیرین، آرو، چهار بیشه ، بی بی جان آباد و استخر شنای بانوان گچساران و .. است.

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها ۳۵ تا ۱۰۰ درصد است .

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران اظهار کرد: همچنین ۶ چمن مصنوعی در روستاهای جهادآباد، پشه کان، چهاربیشه، آبچیرک، دیل، سرتیره، با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ تا ۸۰ درصد در دست اجراست.

راهی عنوان کرد: مساحت هر کدام از این چمن های مصنوعی یکهزار متر مربع است که با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال در دست ساخت است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.