آنچلوتی: عملکرد داور بازی رایو وایکانو خوب بود؛ سخت است رئال مادرید این فصل را سرزنش کنیم

طرفداری | رئال مادرید بار دیگر مقابل رایو وایکانو در این فصل متوقف شد. با این تفاوت که اینبار شاگردان کارلتو موفق شدند دروازه این تیم سخت‌کوش لالیگا را باز کنند.

رایو وایکانو و رئال مادرید در دیداری از هفته بیست و پنجم لالیگا به تساوی 1-1 رسیدند تا لوس بلانکوس دو امتیاز حساس را در مسیر قهرمانی از دست بدهد. کارلو آنچلوتی، پس از پایان بازی در نشست خبری این مسابقه حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بازی مقابل رایو وایکانو

ما خوب شروع کردیم، گل زدیم، می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم اما بعد از پنالتی، روند بازی با دعوا و وقفه زیاد تغییر کرد. بازی کردن در اینجا همیشه دشوار است. دوئل‌ها و برخوردها در اینجا زیاد است، رایو وایکانو تیم خوبی است اما از نتیجه راضی نیستیم.

نتیجه مساوی ما را خوشحال نمی‌کند، اما در موقعیت خوبی قرار داریم، آرام هستیم و به خوبی برای بازی بعدی آماده خواهیم شد. مهم این است که امروز تا ثانیه آخر بازی جنگیدیم. این‌ها بازی‌هایی هستند که باید برنده شوید و نباید ببازید. گاهی اوقات تساوی‌هایی وجود دارد که کمی دردناک است، اما در نهایت می‌تواند یک گام مثبت برای قهرمانی در لالیگا باشد.

عملکرد داور

عملکرد داور خوب بود.

لوکا مودریچ

مودریچ با توپ خیلی خوب و روان بازی می‌کند. او تمام سعی‌اش را می‌کند تا به تیم کمک کند. امروز یک روز معمولی برای لوکا بود.

کارت‌های زیاد

در مورد آن با بازیکنانم صحبت خواهم کرد.

آیا تمرکز تیم به خاطر اخبار کیلیان ام باپه به هم نریخته است؟

کِی ما تمرکز نداشتیم؟ ما همیشه متمرکز هستیم، حتی اگر مثل امروز همه چیز به خوبی پیش نرود. سخت است که این تیم را به خاطر چیزی در این فصل مقصر بدانیم و سرزنش کنیم.

منبع: پارس فوتبال