استفانو پیولی: اشتباهات بسیار زیادی داشتیم که بازی را خراب کرد؛ پولیشیچ و لیائو آماده نبودند

در حالی که میلان می توانست با پیروزی مقابل مونتزا جای یوونتوس را در رده دوم جدول بگیرد، اما همه چیز برای آنها بد پیش رفت و در نهایت 4-2 در استادیوم یو پاور شکست خوردند.

طرفداری | استفانو پیولی پس از شکست مقابل مونتزا در گفتگو با DAZN گفت:

ما اشتباهاتی داشتیم که بازی را خراب کرد. وقتی 4 گل دریافت کرده اید، گفتن اینکه نیمه اول خوبی داشتیم، حس بدی می دهد اما واقعیت است. طبیعتا 10 نفره شدن ما شرایط را سخت تر هم کرد. بعد وقتی 2-2 شدیم باید بهتر و با آرامش دفاع می کردیم. در آن لحظه تیم احساس اطمینان پیدا کرد و می خواست برای پیروزی جلو برود. امشب اشتباهات بسیار زیادی داشتیم.

پیولی نسبت به ترکیبی که 3-0 رن را شکست داد، 6 تغییر ایجاد کرده بود:

ما توپ را خیلی کُند به حرکت در می آوردیم اما مونتزا هم با تمام نفرات دفاع می کرد و منتظر ما بود. متاسفانه برای ما با آن وقفه و گل ها و کارت قرمز بازی تغییر کرد. تیمی مانند ما باید روی چنین اتفاقاتی تمرکز و دقت بیشتری داشته باشد. با توجه به شرایطی که داشتیم و طوری که بازی پیش رفت، شکست دردناکی برای ما بود. تنها بازیکنی که قرار بود امروز از ابتدا بازی کند و نتوانست، لیائو بود. او امروز صبح در تمرینات دچار مشکل شد و نمی خواستیم ریسک کنیم. بقیه در فرم خوبی بودند. پولیشیچ دیروز تمرین نکرد زیرا خسته بود و رافا احساس کرد آماده نیست. کریستین هرگز در سال های اخیر انقدر زیاد بازی نکرده بود. بنابراین به استراحت نیاز داشت.

مالک شاو عملکرد ضعیفی داشت:

وقتی بازی 2-2 شده است، نباید دو نفره یارگیری کنید. باید نفر به نفر یارگیری کرد. بوندو یکی از بهترین گل های این هفته را زد اما همانطور که گفتم ما اشتباهات ساده ای در چنین سطحی داشتیم. این باید باعث شود واکنش نشان دهیم و به جلو حرکت کنیم.

بدترین اشتباهات پنالتی شاو و اخراج یوویچ بود؟

این ها اشتباهاتی جدی هستند. همه ما باید بهتر کار کنیم. شکست دردناکی بود اما شکستی بود که باید از آن درس بگیریم. باید بدانیم مخصوصا خارج از خانه به تمرکز بیشتری نیاز داریم.

آیا لیگ اروپا می تواند انگیزه لازم را به میلان بدهد؟

هر دو تورنمنت باید برای ما انگیزه بالایی داشته باشد. ما پس از یک دوره طولانی شکست ناپذیری، امشب توقف کردیم. رده سوم ما هنوز محکم نیست و رده دوم چندان دور نیست. باید تا پایان فصل تا حدی که ممکن است، امتیاز بگیریم.

منبع: پارس فوتبال