کنایه آتشین اسطوره محبوب پرسپولیس به سرمربی سرخ ها

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس گفت : اوسمار ویرا سرمربی ایده‌آلی برای پرسپولیس نخواهد بود به نظرم اگر این شرایط برای پرسپولیس ادامه پیدا کند، سرمربی باتجربه‌ای نیاورند و بازیکنان خوب به خدمت گرفته نشوند، فصل برای پرسپولیس خوب تمام نخواهد شد و اوضاع بدتر هم می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزیزیان پیشکسوت پرسپولیس درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت:

بازیکنان پرسپولیس مقابل آلومینیوم در اراک عملکرد آنچنان بدی نداشتند و حتی بازی را هم خوب شروع کردند. در ادامه بازی هم زاهدی و باهویی فرصت‌های مناسبی برای گلزنی داشتند، اما با بی‌دقتی این موقعیت‌ها از دست رفت. در نیمه دوم هم پرسپولیس بهتر از آلومینیوم بازی کرد، اما تیم حریف با تیزهوشی بازیکنش توانست از معدود موقعیت گل‌زنی‌اش به بهترین شکل استفاده کند و برنده بازی شود.

وی افزود:

مهاجمان نباید به این راحتی زحمات تیم را به هدر بدهند و باید در جریان بازی از حداقل موقعیت‌های‌شان به گل دست پیدا کنند. در مجموع اکثر بازیکنان در این دیدار تمرکز کافی را نداشتند تا با یک گل مغلوب تیم زحمتکش آلومینیوم شوند.

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد ضعیف علیرضا بیرانوند، عنوان کرد:

گلی که بیرانوند از تیم فوتبال آلومینیوم اراک خورد، اصلاً توجیه ندارد و مقصر اصلی دریافت گل، خودش بود. او از دروازه‌اش جلو آمده بود و فکر نمی‌کرد توپ در میانه میدان لو برود. در صورتی که دروازه‌بان همیشه باید حواس جمع و ششدانگ، مراقب دروازه باشد. گلی که بیرانوند خورد ممکن است در پایان فصل هم به ضرر تیم فوتبال پرسپولیس تمام شود!

کارشناس فوتبال در ادامه درباره عملکرد بیرانوند در جام ملت‌های آسیا، گفت:

خیلی واضح است که علیرضا در ماه‌های گذشته دچار اُفت شدیدی شده است. بیرانوند در تمام بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها به غیر از دیدار با هنگ‌کنگ گل دریافت کرد. در برخی از بازی‌ها مقصر اصلی گل خوردن نیز او بود و در ۳ بازی آخر (سوریه، ژاپن و قطر) در دریافت چند گل مقصر بود. همچنین در بازی قطر اگر با تمرکز بیشتری عمل می‌کرد، تیم ملی نتیجه بهتری می‌گرفت. در گل‌های دوم و سوم قطر هم بسیار ضعیف عمل کرد.

عزیزیان در مورد سرمربیگری اوسمار ویه‌را در تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

اوسمار دستیار یحیی گل‌محمدی بود و در بازی با آلومینیوم نشان داد آنچنان تجربه‌ای برای تصمیم‌گیری در رأس کادرفنی پرسپولیس را ندارد. همیشه یک مربی خوب نمی‌تواند سرمربی خوبی هم باشد. امکان دارد او یک تمرین دهنده عالی یا مشاور مناسبی برای سرمربی تیم باشد، اما اوسمار ویرا سرمربی ایده‌آلی برای پرسپولیس نخواهد بود. به نظرم اگر این شرایط برای پرسپولیس ادامه پیدا کند، سرمربی باتجربه‌ای نیاورند و بازیکنان خوب به خدمت گرفته نشوند، فصل برای پرسپولیس خوب تمام نخواهد شد و اوضاع بدتر هم می‌شود.

منبع: پارس فوتبال