ورود دانش به مافیای بازار و تولید ممنوع

ورود دانش به مافیای بازار و تولید ممنوع

سیف الله اسداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه پایه اقتصاد برمبنای منابع بوده است، گفت: این منابع خدادای بوده و سال‌ها از بهره‌برداری این منابع کشور تأمین شده و زیرساخت‌های انجام شده است.

وی با اشاره‌ به پارک‌های علم و فناوری، افزود: پارک‌های علم و فناوری جذب نخبگان و جوانان را برعهده دارند و همچنین با هویت بخشیدن به مجموعه دانش بنیان، شرکت‌های خلاق و نوآور به سمتی پیش بروند که اقتصاد کشور را دانش محور کنند و از وضعیت قبلی عبور کنیم.

اسداللهی با بیان اینکه انگیزه بخشیدن به جوانانی که از دانشگاه‌ها و مراکز علمی فارغ التحصیل می‌شوند امری مهم است، تصریح کرد: تبدیل این ظرفیت و فضای ایجاد شده به ثروت و تولید می‌تواند کار گشا باشد.

وی با طرح این سوال که ۶۱ شرکت و شرکت‌های مشابه چگونه وارد بازار شوند؟ ادامه داد: این امر خیلی مهم است چرا که ورود به بازار کار آسان و راحتی نیست، بهترین روش این است که با طرح و ایده شرکت‌های دولتی محصولات را جذب کنند و از خروج این دانش به مافیای بازار و تولید جلوگیری شود.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.