رئال مادرید امکان ندارد برای آلفونسو دیویس 70 میلیون یورو بپردازد / فابریتزیو رومانو

طرفداری | آلفونسو دیویس تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و رئال مادرید به همین دلیل پول زیادی برای این مدافع پرداخت نمی‌کند.

به گزارش فابریتزیو رومانو، آلفونسو دیویس تنها تا سال 2025 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و رئال مادرید حاضر نیست برای مدافعی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، 70 میلیون یورو پرداخت کند. رومانو در گفتگوی اختصاصی با CaughtOffside، به وضوح گفته است که رئال مادرید امکان ندارد برای آلفونسو دیویس مبلغ 70 میلیون یورو را بپردازد، چراکه قرارداد دفاع چپ بایرن مونیخ نهایتا تا سال 2025 به پایان می‌رسد.

اگر بایرن مونیخ برای دیویس در این تابستان چنین پولی بخواهد، ممکن است برای یافتن خریدار با مشکل روبرو شود و اگر نتواند او را در تابستان 2024 به فروش برساند به این معنی است که باواریایی‌ها سال بعد او را با انتقال رایگان از دست خواهند داد. رئال مادرید به دیویس علاقه‌مند است و مشکلی بابت این انتقال ندارد، اما آنها نمی‌خواهند تا سقف 70 میلیون یورویی که در مطبوعات آلمان شایعه شده است، پرداخت کنند. منابعم به من می‌گویند که قیمت باید پایین‌تر از این مقدار باشد، چراکه همانطور که گفته شد قرارداد فعلی دیویس با بایرن مونیخ در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد.

دیویس اولویت مطلق باشگاه رئال مادرید است. رئال همچنین 50 درصد بند فروش و بازخرید میگل گوتیرز در ژیرونا هم در اختیار دارد اما باز هم دیویس در اولویت آنهاست.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.