بهترین تلویزیون های جدید 2022 سونی

بهترین تلویزیون های جدید 2022 سونی

تلویزیون سونی:

تغییراتی که در محصولات خانگی در این چند سال اخیر به وقوع پیوسته توجه مخاطبان را به سمت خود جلب کرده است. علم و تکنولوژی مرتبا در حال پیشرفت بوده و به همین جهت محصولات مدرن تولید می شوند. تلویزیون ها نسبت به دیگر کالاها بیشترین تغییرات را داشته اند. زیرا این وسیله اصلی بوده و حتما از آن در طول روزمره استفاده می شود. اکنون نیز در محیط های کاری از تلویزیون ها در ابعاد مختلفی استفاده می شود. سال 2022 مدل های متنوعی تولید و روانه ی بازار شد. برند سونی در زمینه تلویزیون فعالیت داشته و مدل های مختلفی را ارائه داده است.

سونی در سال 2022 از چندین مدل جدید خود رونمایی کرد که هر یک از مشخصات مخصوص به خود بهره برده اند. گاهی اوقات وجود مدل های زیاد و تنوع می تواند کار خرید و انتخاب را کمی دشوار کند. اما تیم کارشناسی فروشگاه اینترنتی از بانه در این مقاله قصد معرفی مدل های برتر تلویزیون سال 2022 را دارند. زمانی که با اطلاع و آشنایی کامل کار خرید انجام می شود بدون شک نتیجه ای رضایت بخش را دریافت خواهیم کرد. تلویزیون سونی X85K ، X90K ، A75K از مدل های جدید سال 2022 هستند. در ادامه ی این مطلب جهت آشنایی با مدل های ذکر شده ما را حتما همراهی کنید.

معرفی مشخصات و قابلیت های تلویزیون سونی X85K :

تلویزیون سونی X85K تولید برند سونی در سال 2022 می باشد. این تلویزیون با توجه به نیازهای روز فرد تهیه شده و دارای قابلیت های جدید است. کیفیت تصویر این محصول را از 4k تهیه کرده اند که طبیعتا جزو کیفیت های ارزشمند است. تصویرها غنی، طبیعی، زنده، واقعی و با کیفیت با فور کی مشاهده می شوند. صفحه نمایش این مدل LED بوده که دید مستقیم و پخش همه جانبه را دارد. تلویزیون سونی از فرمت های HDR پشتیبانی می کند. این فرمت نقاطی که در تصویر تیره و تاریک هستند را تاریک نمایش می دهد. صحنه های روشن را هم روشن تر پخش می کند. اینگونه تمامی جزئیات را قابل دید و بسیار واضح تر می سازد.

تصویرهایی که حین پخش سرعت دارند مانند مسابقه، کشتی، ماشین سواری و … امکان بروز خطا و گیر دارند. اما تلویزیون سونی با نرخ رفرش 120 هرتز زود به زود تصویر در حال پخش را بروزرسانی می کند. اینگونه احتمال خطا را کامل از بین می برد. موتور پردازشگر 4K HDR Processor X1 هم عملکرد عالی دارد. این پردازنده تصویرها را قبل از پخش شناسایی کرده و بررسی می کند. مشکلات و نقص موجود در آن ها را از بین می برد. در نهایت تصویر با کیفیت و بدون نقص را نمایش می دهد. علاوه بر این می تواند صدا و تصویر را هم هماهنگ با یکدیگر پخش کند. تلویزیون سونی X85K سیستم صوتی دو کاناله دارد و صدا را یک دست و همه جانبه پخش می کند. بلندگوها از نوع Full Range هستند و هر کدام قدرت پخش 10 وات صدا را دارند.

در مجموع این محصول توانایی پخش 20 وات صدا را دارد. صداها از طریق فناوری دالبی اتموس چند بعدی پخش می شود و وضوح را بالاتر می برد. طراحی ظاهری ساده تهیه شده اما سادگی آن زیبا به نظر می رسد. رنگ بدنه مشکی می باشد و جنس هم از پلاستیک فشرده تهیه کرده اند. شرکت سونی صفحه نمایش LED در اندازه های 43، 50، 55، 65، 75 و 85 اینچ تهیه کرده است. سیستم عامل تلویزیون سونی X85K از نوع اندروید بوده و نسخه ی 16 دارد. اتصال به اینترنت، بلوتوث، دستیارهای صوتی از ارتباط های مدرن موجود هستند.

تلویزیون سونی X90K :

برند سونی حین تولید لوازم مخصوصا تلویزیون با توجه و دقت بالایی عمل می کند. دقت در تولید باعث‌ شده تا محصولات کامل و بدون نقص باشند. تلویزیون سونی مدل X90K محصول سال 2022 می باشد. مشخصات و قابلیت های همراه آن کاملا جدید بوده و کاربردهایی را دارند. سیستم عامل ها در تلویزیون های مدل جدید نقش عالی دارند. زیرا می توانند موجب برخی از اتصال و ارتباط ها شوند. تلویزیون‌ سونی از سیستم عامل اندروید بهره برده است. پس در زمان کوتاهی می توان اتصال به اینترنت را در اختیار داشت. از طریق اینترنت می توان امورات کاری و تفریحی را انجام داد.

همچنین وبگردی ، دانلود انواع اپلیکیشن و تماشای کانال و برنامه ها را به صورت آنلاین انجام داد. دستیارهای صوتی هم استفاده از تلویزیون را راحت و سریع می کنند. تنها با ضبط صدا می توانند دستورات را کامل انجام دهند. تلویزیون سونی مدل X90K کیفیت تصویر 4k دارد به همین دلیل پخش با کیفیت را ارائه می دهد. تعداد پیکسل 3840×2160 روشنایی تصویر را زمان پخش کم کم بالا می برد. اینگونه دید واضح و مستقیم بوده و جزئیات قابل مشاهده هستند. فرمت HDR هم به نفوذ در رنگ های تاریک و روشن می پردازد و دید را عمیق تر می سازد. موتور پردازشگر Cognitive Processor XR با بررسی های لازمه خطاهای موجود در تصویر را از بین می برد.

در نهایت تصویر با کیفیت و بدون نقص را پخش می کند. صداها با قدرت 30 وات یکجا در کل محیط پخش می شوند. صداهای پخش شده واضح، شفاف، با کیفیت و بسیار غنی به گوش می رسند. فناوری های صوتی و حالت های صدا هر یک جهت بهبود هر چه بیشتر پخش عمل می کنند. قابلیت نصب کنسول بازی نسل نهم می تواند در اوقات فراغت سرگرمی لذت بخش باشد. بازی هایی که گرافیک سنگین و بالا دارند توسط فرمت های موجود بدون ایراد پخش خواهند شد.

معرفی تلویزیون سونی A75K :

تلویزیون سونی A75K از ارتباط و اتصال های مورد نیاز فرد برخوردار می باشد. به همین جهت جدا از استفاده های خانگی و گیم می توان از آن از نظر ارتباط و اتصال هم استفاده برد. پورت USB و HDMI می توانند اتصال گوشی، فلش، مموری و‌…. را انجام دهند. زمانی که اتصال انجام می شود محتوای درون آن ها از طریق تلویزیون قابل دسترسی است. اینترنت، بلوتوث، دستیارهای صوتی می توانند استفاده های دیگر را هم داشته باشند. تلویزیون سونی از طریق کیفیت تصویر 4k بهترین پخش را ارائه می دهد. تصویرها طبیعی و‌ زنده نمایش داده می شوند و همراه با رنگ‌های میلیونی هستند.

فرمت HDR ، موتور پردازشگر، نرخ رفرش، فناوری دالبی ویژن و … هر یک در قسمت تصویری عملکردی را ارائه می دهند. سیستم صوتی دو کاناله می تواند 40 وات صدا را خارج کند. صداها شفاف و واضح هستند و بسیار قابل فهم می باشند. طراحی ظاهری این محصول می تواند تغییرات زیبایی را در محیط به ارمغان بیاورد. رنگ بدنه مشکی بوده و جنس هم از پلاستیک ABS در نظر گرفته اند. پس استحکام بدنه در برابر ضربه و آسیب ها قابل تحسین است. کاربران می توانند این مدل را در اندازه های 55 و 65 اینچ تهیه نمایند.

پایان رپرتاژ آگهیمنبع: ايلنا