افتتاح یک پایگاه جامع سلامت خیرساز در زرند

افتتاح یک پایگاه جامع سلامت خیرساز در زرند

به گزارش خبرنگارفارس از زرند، آیین افتتاح مرکز جامع سلامت فاطمه‌الزهرا(س) شهرک امام خمینی(ره) شهرستان زرند با حضور دکتر سالاری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان و جمعی از مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

به گفته فرماندار زرند ‌ساختمان پایگاه جامع سلامت که به نام پایگاه سلامت فاطمه‌الزهرا مزین شده است، در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۲۵۰ متر مربع با مشارکت خانواده حاج اکبر نوحی خیر نیک‌اندیش حوزه سلامت احداث شده است.

وی کل هزینه احداث و تجهیز این پایگاه سلامت را ۵۷ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۴۰ میلیارد ریال آن توسط خانواده حاج اکبر نوحی اهدا شده است.

سید رضا حسینی‌نژاد فرماندار شهرستان زرند از همه تلاشگران و دست‌اندرکاران و مسؤولان امر، در زمینه ارتقا و پیشرفت منطقه و بویژه حوزه سلامت تشکر و قدردانی کرد و گفت: بی تردید ورود خیران به مسائل اجتماعی در این برهه از زمان در این شهرستان همچون گذشته منشأ خیر و برکات فراوانی خواهد بود.

حسن سعیدی رئیس مرکز بهداشت شهرستان زرند نیز اظهار کرد: محله ۱۰ هزار ۹۵۵ نفری شهرک امام خمینی(ره) تا پیش از این فاقد پایگاه سلامت بهداشتی شهری بود که با همت خانواده حاج اکبر نوحی این پایگاه ساخته شد و با راه‌اندازی پایگاه بهداشتی، خدمات سلامت همچون واکسیناسیون، خدمات مامایی و دارویی و مراقبت‌های سلامتی ارائه می‌شود

رئیس مرکز بهداشت زرند یادآور شد: در حال حاضر ۴۵ خانه بهداشت، ۱۳ پایگاه سلامت و ۱۴ مرکز جامع سلامت در شهرستان زرند به جمعیتی بالغ بر ۱۴۵ هزار نفر خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی این پایگاه جامع سلامت بالغ بر ۲۸۰۰ خانوار زرندی از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس