جدال پولادمردان ایران با تالاخادزه و گور میناسیان؛ در سودای سهمیه المپیک

طرفداری | از 13 تا 23 فروردین، پوکت تایلند به صحنه رقابت‌های جام جهانی وزنه برداری تبدیل می‌شود؛ جایی که میرمصطفی جوادی، رضا دهدار، علی داودی و آیت شریفی، نمایندگان ایران، آخرین تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک به کار می‌گیرند.

جوادی در دسته 85 کیلوگرم با رکورد ورودی 385 کیلوگرم، به مصاف رقبایی همچون یوسین لوپز کلمبیایی، کارلوس ناسار، آنتونی پیتزالتو، والانیا و لی داین می‌رود. در دسته 102 کیلوگرم، رضا دهدار با رکورد 400 کیلوگرم، با مدعیانی مانند لسمن پارادز بحرینی، فارس الباخ قطری و چن پو چن تایوانی رقابت خواهد کرد.

دسته فوق سنگین (+109 کیلوگرم) شاهد حضور علی داودی و آیت شریفی خواهد بود. لاشا تالاخادزه و لالایان ارمنستانی، مدعیان اصلی این دسته هستند و شریفی در گروه B به دنبال کسب سهمیه المپیک است. گور میناسیان بحرینی نیز رقیب سرسخت شریفی در این گروه خواهد بود.

هدف پولادمردان ایران در این رقابت‌ها، ارتقای رکوردهای خود و البته کسب سهمیه المپیک است. سهمیه جوادی و داودی تا حد زیادی قطعی به نظر می‌رسد و دهدار نیز در دسته 102 کیلوگرم شرایط نسبتا خوبی دارد. رقابت‌های جام جهانی وزنه برداری، فرصتی طلایی برای ملی‌پوشان ایران است تا با کسب نتایج درخشان، نام خود را در فهرست المپیکی‌ها ثبت کنند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.