ریوالدو: انگلیس شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ دارد

ریوالدو معتقد است انگلیس از بخت‌های قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

طرفداری | در روز شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳، تیم‌های انگلیس و برزیل در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. دوریوال جونیور در نخستین حضور خود روی نیمکت برزیل، در غیاب مهره‌هایی همچون نیمار، گابریل، مارکینیوش، کاسمیرو، گابریل مارتینلی، آلیسون بکر و ادرسون مورائس اصلا کار آسانی نخواهد داشت.

به گزارش سایت گل، ریوالدو در مصاحبه با بت فیر گفته است:

این تیم انگلیس قوی است و آن‌ها در سراسر ترکیب‌شان، بازیکنان بزرگی در اختیار دارند؛ بنابراین کار برای برزیل در ومبلی سخت خواهد بود. این آزمون بزرگی است. انگلیس تابستان امسال شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در جام ملت‌های اروپا دارد. انگلیس زیر نظر گرت ساوتگیت، به هوادارانش امید بخشیده است. آن‌ها به دیدار نهایی یورو ۲۰۲۰ راه یافتند و حالا آماده هستند تا بهتر عمل کنند و قهرمان یک تورنمنت شوند. همه چیز مهیاست تا آن‌ها در تابستان پیش رو و سپس در جام جهانی ۲۰۲۶، یک تورنمنت عالی را پشت سر بگذارند. آن‌ها آزمون بزرگی برای برزیل خواهند بود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.