رودری: امیدوارم یک هافبک تدافعی به توپ طلا دست پیدا کند

رودری نسبت به اهدای جایزه توپ طلا به یک هافبک تدافعی، ابراز امیدواری کرده است.

طرفداری | به گزارش فرانس فوتبال، این هافبک دفاعی از زمان انتقال ۷۰ میلیون یورویی خود از اتلتیکو مادرید به منچسترسیتی در سال ۲۰۱۹، به عنوان یکی از برترین هافبک‌های تدافعی دنیای فوتبال شناخته شده است. عملکرد درخشان رودری حتی باعث شد در فهرست توپ طلای سال گذشته میلادی، در رده پنجم قرار بگیرد؛ رتبه‌ای که او نسبت به بهبود آن امیدوار است.

همه ما این رویا را در سر داریم. دوست دارم یک هافبک دفاعی مثل من، بتواند به این جایزه دست پیدا کند. چنین چیزی بسیار ارزشمند خواهد بود؛ هم برای فرد تصاحب کننده این عنوان و همچنین برای جوانانی که قصد بازی کردن در این پست را دارند. در این صورت آن‌ها می‌دانند که به جز این که در نقش یک بازیکن گلزن یا کسی ظاهر شوند که در حرکات دیدنی مشارکت دارد، همچنان عملکردشان از دیدها پنهان نخواهد ماند.

از آنجایی که آخرین عنصر تدافعی که موفق شده به توپ طلا دست پیدا کند، فابیو کاناوارو در سال ۲۰۰۶ است و پیش از او هم ماتیاس زامر در ۱۹۹۶ به این مهم دست یافته بود، رودری می‌داند که برای محقق شدن آرزویش، خیلی چیزها باید تغییر کند.

این تغییری جالب برای فوتبال خواهد بود. ولی من در حال لذت بردن از رتبه خودم هستم. فکرش را بکنید؛ من می‌توانم بگویم که پنجمین بازیکن برتر دنیا هستم.

بیشتر بخوانید:

رودری در توصیف توپ طلا و د بست: جوایزی مبتنی بر پول و تبلیغات

برای رودری؛ وقتی تبلیغات، فوتبال واقعی را نادیده می‌گیرد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.