مورد عجیب حریف تدارکاتی و هم‌نام استقلال؛ کپی که برابر اصل نیست!

طرفداری | تیم فوتبال استقلال تهران تحت هدایت جواد نکونام مراحل آماده‌سازی خود را برای از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر پشت‌سر می‌گذارد. آبی‌پوشان پایتخت پس از پیروزی روز گذشته مقابل پیکان با تک گل جعفر سلمانی، امروز به مصاف یک تیم کم نام و نشان اما عجیب می‌روند!

حریف امروز استقلال، «استقبال» نام دارد. تیمی که یافتن اطلاعاتی در موردش، تقریبا ناممکن است و حتی صفحه اینستاگرامی منتسب به آن، در حالت خصوصی قرار گرفته؛ اتفاقی که شاید از سوی هیچ باشگاه دیگری رخ نداده باشد. لوگوی باشگاه استقبال

تیم فوتبال استقبال علاوه بر این که اسم، لوگو و کیت خود را تماما از استقلال کپی کرده، برای انتخاب اسپانسر هم نخواسته از روی دست آبی‌های اصلی تقلب نکند و آرم یک شرکت فرضی و نمادین با اسم «بایتل» را روی لباس خود چسبانده است!

این تیم فوتبال که در آذر ماه ۱۴۰۲ تاسیس شد، قرار بود در لیگ دسته دوم فعالیتش را آغاز کند اما طبق آخرین بررسی‌ها، در هیچ‌ سطحی از لیگ‌های کشوری مشغول به فعالیت نیست.

دیدار استقلال مقابل استقبال از ساعت ۱۵ امروز برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.