گواردیولا: راه‌حل رهایی از دفاع فشرده حریف؟ شاید قتل!

طرفداری | منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد متوقف شد.

پس از 57 بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها، تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در ورزشگاه اتحاد از گلزنی ناکام ماند. با توجه به برنامه فشرده و سخت سیتیزن‌ها در هفته‌های آینده، به نظر می‌رسد شانس قهرمانی آن‌ها با تساوی مقابل آرسنال کاهش یافته است. اگرچه قهرمان سه فصل اخیر می‌تواند احتمالات را تغییر دهد. پپ گواردیولا در مورد بازی امروز تیمش گفت: به یک امتیاز دست یافتیم. تلاش خودمان را کردیم، موقعیت‌های زیادی خلق نکردیم چون آن‌ها دفاع فشرده‌ای داشتند. آرسنال پرسینگ خیلی خوبی دارد و در کاری که انجام می‌دهد، فوق‌العاده است. در بازی هوایی و توپ دوم عملکرد خیلی خوبی داشتند و کای هاورتس هم بازی فیزیکی ارائه کرد. آن‌ها قصد داشتند با انتقال توپ به موقعیت برسند. در آخرین دقایق شانس‌هایی داشتیم اما چیزی رخ نداد. آیا گواردیولا انتظار چنین بازی‌ای داشت؟

بله. بازی رفت در ورزشگاه امارات هم به دیدار امروز شباهت داشت. ما سعی کردیم ولی آن‌ها بازیکنان با کیفیتی در دفاع دارند. آن‌ها از لحاظ پرس فوق‌العاده‌اند. اودگارد و هاورتس در کنار جورجینیو بودند. لیورپول در صدر قرار دارد اما پیش از آن‌ها، و در فصل گذشته، آرسنال در صدر قرار داشت. راه‌حل گلزنی مقابل تیم‌هایی با دفاع بسته چیست؟

به نظر باید کسی را را بُکُشیم!

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.