گواردیولا: دکترها می‌گویند مصدومیت کایل واکر کاملا جدی است اما کایل، کایل است

طرفداری | کایل واکر، مدافع کلیدی منچسترسیتی، با مصدومیت عضلانی دست و پنجه نرم می‌کند و همین مصدومیت حضور او در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

کایل واکر که در بازی دوستانه انگلستان با برزیل در همان نیمه اول مصدوم شد، بازی مقابل آرسنال را از دست داد و به بازی مقابل استون ویلا در هفته سی‌ویکم لیگ برتر هم نخواهد رسید. پزشکان باشگاه سیتی معتقدند که واکر به موقع برای بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در هفته آینده آماده نخواهد شد. با این حال، پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، هنوز امیدوار به حضور واکر در این بازی حساس است.

سرمربی سیتیزن‌ها با اشاره به ژنتیک خاص و قدرت ریکاوری بالای واکر می‌گوید:

دکترها گفتند که کایل واکر برای بازی در سیتی آماده نخواهد بود. اما کایل، کایل است… و او ژنتیک خاصی دارد. دکترها گفتند که مصدومیت او کاملاً جدی است. اما کایل، کایل است!

دیدار حساس دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در روز سه‌شنبه 21 فروردین در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. تصمیم نهایی در مورد حضور واکر احتمالاً به معاینات پزشکی بیشتر در آستانه بازی بستگی دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.