ورود یوونتوس به کورس رقابت برای جذب یاشوا زیرکزی

طرفداری | پس از میلان، حال یوونتوس نیز در اندیشه جذب یاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یاشوا زیرکزی که فصلی فوق العاده را در بولونیا و سری آ سپری کرده، مورد توجه میلان و یوونتوس قرار گرفته‌است. بیانکونری به کورس رقابت برای جذب یاشوا زیرکزی اضافه شده و اقداماتی نیز به منظور جذب این بازیکن داشته‌است. اولین تماس‌ها انجام شده و یوونتوس، بایرن مونیخ را نیز تحت فشار می‌گذارد. در حقیقت، یاشوا زیرکزی بند بازخریدی 40 میلیون یورویی برای بایرن مونیخ دارد. یوونتوس در تلاش است تا بایرن مونیخ را برای فعال کردن این بند متقاعد کند و سپس به جای بولونیا، برای به خدمت گرفتن زیرکزی، با باشگاه آلمانی وارد مذاکره شود. رقابت برای جذب زیرکزی

با این حال رقابت برای جذب یاشوا زیرکزی فقط وابسته و محدود به بایرن مونیخ نیست. چندین باشگاه از لیگ برتر انگلیس نیز به بازیکن بولونیا علاقه مند هستند؛ از جمله آرسنال که حاضر است به او دستمزد سالانه 6 میلیون یورو خالص را پیشنهاد دهد. در ایتالیا نیز میلان در جستجوی مهاجمی جدید در تابستان است و زیرکزی را زیر نظر دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.