در ستایش آنتونیو رودیگر: ماموریت با موفقیت انجام شد!

طرفداری | در دیداری حساس و نزدیک از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به تساوی 3-3 رضایت دادند. بازی برگشت، هفته آینده در ورزشگاه خانگی سیتیزن‌ها یعنی اتحاد برگزار خواهد شد.

رئال مادرید 3-3 منچسترسیتی؛ موشک‌باران بی‌نتیجه در جهنم سفید

هرچند منچسترسیتی موفق شد 3 مرتبه دروازه آندری لونین را باز کند، اما ارلینگ هالند در هیچ از گل‌های تیمش سهمی نداشت و شاهد یک نمایش ناامیدکننده دیگر از سوی او بودیم. این موضوع حاکی از آن است که آنتونیو رودیگر به بهترین نحو، ماموریتش را در مهار مهاجم نروژی را انجام داده‌است. بر اساس داده‌های آماری، ارلینگ هالند در تقابل با رئال مادرید تنها 20 لمس توپ داشت و فقط یک مرتبه توانست به سمت دروازه رئال مادرید شوت‌زنی کند. هالند از 20 مرتبه‌ای که توپ را در اختیار گرفت، 7 تا از آن‌ها را لو داد و مالکیت را به حریف تقدیم کرد، از طرفی دیگر هالند تنها 9 پاس برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد که فقط 6 تا از آن‌ها سالم به مقصد رسیدند. موفقیت آنتونیو رودیگر در مهار ارلینگ هالند

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.