وجودهای ناپاکی که قرآن‌سوزی می‌کنند، نمی‌دانند که خودسوزی می‌کنند

وجودهای ناپاکی که قرآن‌سوزی می‌کنند، نمی‌دانند که خودسوزی می‌کنند

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام احمد صدیقی در خطبه‌های این‌هفته نماز خطاب به نمازگزاران با بیان این‌که شما ملت ایران و انقلاب و همه حماسه‌آفرینان برگزاران نماز جمعه و نفس ضعیف خودم را به تقوا توصیه می‌کنم، گفت: تقوا نبودش وسیله سقوط و بودنش وسیله صعود است. تقوا خانه و دژ نفوذناپذیر است. هرکس در این دژ زندگی کند، از شر شیاطین و مستکبران در امان خواهد بود.

خطیب این هفته نماز جمعه بیان کرد: بی‌تقوایی موجب سقوط است.

وی گفت: این وجودهای ناپاک که قرآن‌سوزی می‌کنند، نمی‌دانند خودسوزی می‌کنند. قرآنی که ما در قفسه خانه‌هایمان داریم و توفیق نگاه به آن را داریم، عبادت است‌. این‌ها به منزله حرم امامان شریف ماست، قداست دارد. بوسیدنی است، باید در پیشش زانو زد و بی‌وضو نباید به آن دست زد. وجود قرآن نور و حق است و مظهر الهی است.

صدیقی بیان کرد: امام حسین (ع) کار بزرگی کرد و آن اینکه بطلان اسلام آمریکایی، انگلیسی، اسلام سکولار بدون غیرت و بدون نقش را به عالمیان اعلام کرد. برای به دست آوردن قدرت و دادنش به دست امین‌ها قیام کرد.

وی افزود: اسلام سکولار می‌گوید قدرت از دین جدا است، قدرت به دست شراب‌خوارها و صهیونیست‌ها باشد و مسلمانان به مسجد بروند نماز بخوانند اما سیدالشهدا با شهادت خودشان نشان دادند قدرت را به دست اهلش سپردند آن قدر ارزش دارد که جان خودشان را نثار کردند.

خبر در حال تکمیل می باشد…منبع: ايلنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.