کسب ٧ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور دانش‌آموزان

کسب ٧ مدال رنگارنگ توسط کشتی‌گیران لرستانی در مسابقات قهرمانی کشور دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرید بهرامی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی و آزاد دانش آموزان پسر گرامیداشت و یادواره شهدای مدرسه ثارالله شهرستان میانه و شهید شاخص مدافع امنیت کشور شهید روح الله عجمیان به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان در رشته کشتی آزاد با حضور ۳۸۰ ورزشکار در قالب ۲۶ تیم و در بخش کشتی فرنگی با حضور ۲۷۰ ورزشکار در قالب ۲۲ تیم از سراسر کشور به رقابت پرداختند.

رئیس هیات کشتی لرستان عنوان کرد: در کشتی فرنگی از تیم لرستان محمدمهدی رجایی در وزن ۴۱ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد و رضاجلیلی و محمدکرم‌پور به ترتیب در اوزان ۴۸ و ۶۲ کیلوگرم مدال برنز گرفتند تا تیم فرنگی لرستان در جایگاه هفتم قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در کشتی آزاد نیز تیم لرستان با ۳ مدال نقره امیرمحمد رحیم‌نیا، هومن کلهر و امیرمحمد پیمانی در اوزان ۴۴ ، ۵۷ و۶۲ کیلوگرم و یک مدال برنز سام ملکی در وزن ۵۲ کیلوگرم به مقام ششم تیمی دست یافت.

بهرامی با تاکید بر اینکه اعزام این دو تیم به مسابقات آموزشگاه‌های کشور توسط معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان صورت گرفته از این معاونت تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.